Members on Board

Assalamualaikum....


Hari ni hari pertama sy sbg pelatih di Stesen MARDI Kluang...Alhamdulillah...semuanya berjalan dgn lancar....penat jgk hari ni...ingat hr pertama ni tak masuk ladang, mungkin a little bit briefing..so sy ngan Izah pun pki lah baju kurung yg cantik...smpi sana..dorg bw plak pg ladang...haha, tak sesuai langsung...hehe..pastu ktorg kutip durian yg jatuh...bykkkkkk~~gred D24 pulak tu..durian yg paling mahal tu..byk jgk ktorg dpt, then bw balik rumah...byk jgk ktorg bw balik...dlm 10-15 biji cmtu...hehe...kat sana ada ladang durian, kelapa, ciku, belimbing, betik...n macam2 lagi la....klu tak silap, pegawai tu kata MARDI Kluang ni adalah ladang yg kedua terbesar di Malaysia...mmg besar jgk bila tgk td...hehhe..then ptg tu ktorg sembang2 dgn supervisor ktorg...sporting gilerrr..hahaha...best!!!

ni tgh kutip durian tadi....heheh

#okeylah....malas nak cerita bebanyak...nak tdo dulu..esok keja lagi..hehe, Assalamualaikum & take care :)
Free Template Blogger collection template Hot Deals SEO

2 Ekor Rama-Rama Berbicara:

SimplySeoul said...

15 biji durian...byk tu. bah bisuk smbung kutip hehe..take care sana sis :)

Siti Zalikha Mohd Ridzuan said...

hehehe...minggu ni pegi ladang belimbing pulak..so kutip belimbing..hahaha :p