Members on Board

Assalamualaikum semua pembaca blog saya..senyummmmm dulu yaa...

Selagi kita tak boleh ikhlas dgn diri sendiri selagi tu kita tak akan dpt ikhlas dgn orang lain..tahu knp? sbb dia xdpt jd diri sendiri...apa jua yg kita lakukan bknnya nakkan perhatian org lain, tp kerana Allah..tp klu terlalu ikutkan perasaan sgt samalah seperti tak jd diri sendiri...aku bersyukur jgk yg Allah masih sayangkan aku sbb dia bg aku peluang utk aku sedar akan kesilapan yg pernah aku lakukan...Terima kasih Ya Allah!!! setiap perkara yg berlaku pasti ada hikmahnya...apa jua yg dirancang oleh Allah, itulah yg terbaik..InsyaAllah...hati mmg kecewa sgt tp aku yakin ini ujian dr Allah utk aku..aku kena terimanya dgn sabar..

#maaflah klu apa yg aku post ni mcm ntah apa2...sekadar meluahkan...tp kena ingat bkn kena luah dkt sini yg paling penting...luah dkt Allah yg paling penting..Dia rindukan hambanya...ingat tu! =)

Free Template Blogger collection template Hot Deals SEO

0 Ekor Rama-Rama Berbicara: